They made my day!


OM det är några som har gått minst om detta så är fallet såhär:

Jag bildade ju ett nytt YouTube konto för bara två dagar sedan och då laddade jag upp mitt och Josses ”Gives you hell” videoklipp från i nian. När jag gick in på min hotmail idag i skolan hade jag fått jättemånga kommentarer och när jag gick in på videoklippet hade jag över 300besökare (inom 4h) Jätte många hade skrivit att: The all American rejects brought me here from facebook/ from twitter. Så jag gick in på Facebook på deras sida och där var det!! Jag och Josse som står och spela ukulele med över 1000 gillningar!!! Efter 7timmar hade jag över 600visningar på youtube och nu har jag 2170 visningar!!!!!! Fast det ser man bara om man söker på mitt användarnamn, JennyBiesert. En tjej hade också skrivit en kommentar till mitt klipp här på bloggen om att de hade lagt upp min videoklipp, så himla snällt! :D

 

Visst det är inte alla som gillar klippet, vissa skriver Pretty terible och en svensk skrev typ såhär (på engelska), Först när jag såg detta tänkte jag stolt över att vara svensk, sedan när jag hörde början tänkte jag att det blir kanske bättre när den andra tjejen börjar sjunga sedan skämmdes jag, alla svenskar låter inte såhär, lol. Haha, men alla kändisar har ju motstånd, right ;) Jätte många skrev att det var en sådan himla accent/ svensk accent. Men då skrev någon: Of course she has a swedish accent, she’s from Sweden!! Haha xD En anna skrev come to India guys, men jag tror nog att det kan ha varit menat till bandet ;)

Fatta vad coolt ändå, detta jättekända band har hittat våra tvideoklipp och kollat på det och sedan lagt upp det och skrivit Thought you should se this…we love it…Tyson.    xD Jag mailade till min gamla musiklärare som jag träffade igår att han skulle gå in på den sidan, han tyckte att det var as fräckt och han sa att vi kunde få spela in låten på kungshösstudion för han kunde offra en kväll åt oss :D Så snällt, vi skall nog göra det för skojs skull, för vi vet att några proffs är vi inte, men lite kända är vi nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0