Vad är en plan utan en planering?



Tjo Hej Leverpastej!! Kom nyss hem från Tilda, jag, Josse, Karl, Tilda, Linus och Emma har haft filmkväll/flamskväll. Josse var den som hängde med mest. Fast filmen var jätte bra ändå, Adjustment Bureau, hette den. Rekommenderas till dem som inte sett den. När vi var och hyrde filmen så tappade jag en krona under en låda med massor filmer i och när jag skulle ta upp den så föll min mobil i golvet och gick sönder, men bara för stunden som tur var! Linus tyckte att jag var ehh typ pinsam så han hotade med att gå därifrån men det gjorde han inte. Sedan började betalningen, 50 kr varav 35 var en kronor, man känner ju sig inte lite dum när man står och mata i krona efter krona och expediten står och tittar runt om i affären. Jag och Emma har börjat planera vårt sommarlov och det ser riktigt bra ut, mycket tid tillsammans innan jag lämnar denna kontinent! Man skall alltid vara ute i god tid med sina planer trots att det inte varit höstlov än! Som våran plan ser ut nu är den super bien!!


Kommentarer
Postat av: linus

jag ser inklippt ut i den näst understa bilden:D

2011-11-04 @ 16:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0