Två ögon, två fötter


Klumpeduns!! Det är precis vad jag är!! Igår höll jag på att trilla framlänges två gånger inom loppet på fem min. Nu förtiden gör jag det jämt. Jag många skrattade vittnen som bevis. Dessutom när jag skulle säga hejdå till Rebecca och Lisa så gick jag rakt in i skolsköterskan. Jag började direkt med att be om ursäkt men allt hon brydde sig om var om det gick bra med mig, haha. Jag har helt enkelt för stora fötter och för små ögon, hehe. Vilken bra kombination. Men det väcker ju många skratt så man kan ju säga att mina klumpiga fötter är två glädjespridare.

Rebecca har släktingar i Brighton (där har jag varit!) Så jag har börjat kalla henne för det och det märks för hon pratar en sådan cool brittisk engelska! Eftersom vi inte vet var jag skall bo i the US heter jag än så länge Amerika. Sedan skulle vi hitta på något åt Lisa, det visade sig att hon hade släktingar i Kansas, så där har vi ett till namn, men det namnet är eventuellt bara tillfälligt beroende på vad jag hamnar haha. Men eftersom jag troligen inte kommer att hamna i den regionen så kan Lisa nog få fortsätta heta det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0