Rest in peace <3

Usch! Det är så hemskt! Stackars lilla 4-åriga pojke som det nu har konstaterats ha blivit mördad. Ljungby är ju en sådan liten stad, man trodde ju knappt att sådant kunde hända här. Det känns lite läskigt att någonstans i denna lilla stad finns en mödare på fri fot. Jag brukar cykla förbi det området på väg till skolan, jag brukar gå förbi precis den skogen där han hittads död med hundarna på vägen hem, det tror jag inte att jag kommer att göra imorgon. Jag känner flera som bor där, tänk, om jag är rädd vad är inte de? Eller så är jag lite överrädd för sådana här händelser, vad vet jag. Stackars lilla pojke som bara fick bli fyra år, Rest In Peace <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0