Klubbor är bara i vägen



Idag på gympan fick vi välja mellan innebandy och volleyboll. Alla tog volleyboll förutom jag och fyra andra. Vi var fyra tjejer och en kille så gympa läraren hoppade in och var med i spelet så efter ett tag bestämde vi så att lagen var killarna mot tjejerna. Fyra mot två alltså fast det gjorde ingen större betydelse eftersom de två som spelar bandy var i motståndarlaget. Det bästa under hela lektionen var väl när jag bråkade om bollen och ramlar baklänges efter att ha trampat på min egen klubba! En aning klantigt eller vad? Andra gången som jag trillade var när Marc puttade mig vilket var så orättvist för jag spelade ju ett sååå schyst spel själv. Vissa regler är ju så onädiga som varför får man inte ta upp bollen i handen?!?

Efter gympan slutade vi och eftersom skolan är granne med skogen stack jag dit och tränade. Nu börjar benen kännas mycket lättare igen jämfört med vad de har gjort de första två veckorna, så, Happy Face!

Om fyra dagar har vi höstlov!! Ännu mer Happy Face på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0