I'm back



Idag hade vi orientering i skolan och det regnade lite… Det regnade och regnade and so on och på så vi blev det ganska halt. Jag vrickade båda fötterna och ramlade och rev mig på en stor gren så att jag fick som ett skrapsår :P But i survived :D  De orangea lapparna som vi hade för att göra hål i mådde inte lika bra och de var ganska blöta när vi var klara, undra om gympa läraren kan tolka lapparna eller inte, han kommenterade i alla fall att jag var lite blöt, och ni skulle sett mitt hår den var en ända hårboll! ;) Nu har jag dessutom börjat träna igen så efter gympan stack jag ut och tränade. Resultatet blev däremot inte så bra men kan ju bero på att jag hade haft ett träningspass precis innan :)


Kommentarer
Postat av: Teknik-nörd Josse :D

Fin header tjejen! ;)

2011-10-11 @ 17:23:48
Postat av: Natur freak Jenny

Thanx :D <3

2011-10-11 @ 17:39:03
URL: http://biesertontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0