An ordinary Friday morning




Tja! Sitter här med Tilda och väntar på att franskan skall börja. Vi hade nyss Biologi och där skriver vi rapporter om...jord, hehe. Jag var redan klar med min så jag lämnade in min och då sa hon. -Men, då hade du ju inte behövt komma idag. Tänk jag kunde ha legat kvar i sängen en och en halv timme till! Men så blev det inte men jag tror att jag överlever. Istället matade jag fiskarna i vårat akvarium och vi tog sniglar från ett annat akvarium och gav till våra ”ryggsimmare” och ”trollsländelarvar” tycker faktiskt att det är lite hemskt... Igår hade vi också ett stort biologi prov, det var jätte ont om tid, vrickade typ lillfingret för jag skrev så snabbt men vi fick lite extra tid så nu gäller det bara att få se hur det gick nästa vecka innan det blir lov!!!! Woho!!! Jag har målat om naglarna nu också, får väl se hur länge färgen sitter kvar innan jag ”råkar” ta bort den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0