Siam Park



Förra torsdagen var vi på Europas största vattenland! Det var jätte kul och det fanns en rutschkana som var 26 meter frittfall. Den åkte jag, emma, pappa samt min kusin Fredrik. Jag var så himla nervös när jag stod i kön, om ni ser bilden så var den ännu brantare än vad den ser ut att vara. I kön upp var det skyltar om att man var tvungen att hålla ner huvudet för om man lyfte upp det när man kom till tunneln bröt man nacken :S Precis innan man skulle åka visade badvakten en skylt och gick igenom hur man var tvungen att ligga och sedan puttade de ner en. Det gick inte att titta så jag blundade hela tiden men när man väl kom ner fick man en sådan himla energi kick men den var heller inte alls lika farlig än vad jag hade trott. Vi åkte också en brant rutschkana som man satt
 fyra stycken på en ring i. Den var den bästa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0