Fransar in My heart

I går var jag i Ullared och köpte lite smått och gott. Först och främst köpte jag lösnaglar men de var tyvärr alldeles för långa för mina korta naglar :/
Men! Jag köpte oxå lösögonfransar och jag måste säga, I'm in love!! Det sägs att man inte skall testa första gången när man skall på fest eller så för att det är lite knepigt och pilligt i början men så svårt var det inte. :D Jag gick runt hela kvällen och blinkade med mina långa fransar och när vi var hos Tilda var det det enda som My friednds fick höra om. ;) sen blev Linus och Emma lite jobbiga och hade VATTENKRIG!!! I tildas källare!! ^^o
Nu måste jag städa mitt rum så ciao :)


Kommentarer
Postat av: linus

haha vi var väl inte jobbiga??:O:D:D:D:D:D

2011-12-23 @ 17:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0