Boulder

Imorse ringde fina Grammee för att säga hejdå till mig. Vi hade ett fint samtal där hon sa att hon var så ledsen när vi åkte men hon har Ljungby-brickan som hon fick av mig framme hela tiden så att hon kan se var jag bor. Hon fick mig även att lova att jag måste meddela henne så fort jag hittar en kille. 

Strax innan lunch åkte jag, Susan och Scott till Boulder. Vi beskådade lite kort utsikten påväg upp i bergen och jag stötte på en orm! Vi åt lunch på ett jättevackert tehusställe från Tajikistan där vi beställde te och så rolig och häftig mat. Det var utsökt! Vi gick sen runt i staden och tittade lite i affärerna innan vi åkte till Colorado University. När vi kom hem cyklade jag och Scott till Dairy Queen och åt glass och stötte på en "liten" valp innan vi cyklade tillbaka. Det blev nästan 22km, dagens träningspass. 

När vi kom hem hade Susan bror och hans fru och dess barn kommit. De har två super söta söner, 8 och 11år. Vi åkte till Old Town och åt middag och tittade lite kort på en konsert. När vi hade ätit klart ringde Marisa och sa att hon var i Old town med sina kompisars så hon ville säga hejdå. Jag fick träffa hennes kompisar och en av dem sa att han hade läst på Reddit att i Sverige kan man ringa ett särskilt nummer för att prata med främlingar (heta-linjen), kul att det är vad de hade hört om Sverige! 

Förresten! Imorse tittade jag och Scott på säg Yes to te dress. Han gillade inte det särkilt mycket faktiskt utan blev mer orolig för hur han ska ha råd med Katies bröllopsklänning. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0