Feels like summer!

Hej Allihopa! Solen skiner och himlen är blå, med tyngd på att solen skiner och varmt är det! Igår var det 30 och idag var det väl runt 27! Varmt värre och jobbigt var det idag när vi skulle springa 200meters intervaller i den stekan! Just nu så är det sista veckan av Track, vad tog tiden vägen?  Kollade precis på min dag räknare som berättar hur långe jag har varit här, närmare 278 dagar, hjälp vilket högt nummer! Sitter just nu på golvet och försöker hitta saker att göra så att jag inte behöver öppna mina läxböcker, effektiv, jag vet! ;) Nog stort plus med att det är så varm tär att jag kan gå i shorts nu i skolan och sitta ute och äta lunch!! Happy! Igår på träningen skulle vi jogga lugnt i 30min…ehhh….ja.  Det var väl snarare jogga 10min stanna och ta kort 20min, jogga tre minuter till, stanna ta kort 5min, jogga tre minuter till, stanna och ta kort 10 min och sedan jogga tre minuter till, till bilen! ;) På söndag ska jag åka och shoppa med Kaylee!!! Och den gång får vi  hoppas att hon inte blir sjuk! Så bra nu i slutet av läsåret för då är hon free får lucnh everyday för annars har hon alltid massa ”klubbar som ser bra ut på college application” möten. Igår fick jag en liten dalarhäst som man pusslade ihop i posten, Tack mina kära i Lund!! :D

 

Jag antar att jag berättade för er att jag inte behöver ta min french final och att min lärare kommer a excuse me från den. Jag frågade min foods teacher om jag behövde ta the final efterosm detta året inte räknas för mig och då sa hon att om jag inte tar den kommer jag definitivt inte att få ett A så när jag sa att min french teacher excused mig från den så sa hon att det gjorde hon inte utan han ansåg att det är lazy att inte ta sista testet, yes, that’s me, jag går ett extra år i skolan men lat är jag! ;) haha men men, om jag study någon timme dagen innan så ska det nog räcka till något betyg bättre än F. ;)

 

I lördags (oj vad jag känner för att hoppa mellan dagarna här) så hade vi ett AFS pre-departure möte i Denver där vi också fick en liten sak med en AFS flagga och en Colorado mini flagga. Det var sol och skönt och vi snackade om bagage och fick tydligt veta att vi inte ska börja packa dagen innan för någon som hade gjort det var uppe hela natten och hann inte sova en blund och lämnade sitt rum i en mess! Jag fick också några fotbollar i huvudet, of course! ;)

 

Imorgon i Foods ska vi göra sushi!

 

Julia från Brazilien
Ellen (Sverige), Ingvild (Norge), och någon annan typ ;)
 

Kommentarer
Postat av: Josse-se-se-fine

Den där andra typen på bilden längst ner verkar lite skum. Va inte för nära henne......

Svar: haha, försöker men vad jag än gör så ser jag henne alltid vid min sida! ;)
Jenny Biesèrt

2013-05-15 @ 20:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0