Swedish Power

Eftersom vi inte har skola förrän efter tolv så åkte jag, Katie, Katie Martin, Asia, Maggie och Annie och åt frukost på Panera. Jag säger bara en sak, Bagels + Blueberry cream cheese = Love!!! Sedan var Katie tvungen att sticka till skolan för sitt Senior Project men jag stannade kvar med dem andra och vi åkte till Target där jag köpte ett hundhalsband till Stella! Hoppas bara nu att hon inte har en alltför liten nacke, kan inte ni mäta med måttband mamma och pappa ;) Asia, Maggie och Katie Martin köpte en burk med frosting och åt med sked, de tvingade mig att  smaka vilket var jätteäckligt och mest smakade kemikalier! ;) hehe I foods så gjorde vi crepes med både söt och icke söt (efterätt och mat crepes) och när jag stekte själva pannkakorna så utbrast min lärare, ”you know how to do crepes, everybody if you are having problem, just come and look at Jenny, she knows how to do it” så sedan kom några och frågad ehur jag bar mig åt, jag svarade ”swedish power” ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0