Bättre lycka nästa gång

Igår var en dalig dag, varnning för dalig svenska,

Jäg vaknade upp med ont i halsen och vi hade tävling. Jäg smsaddä miin tranaree occh ssa attt jäg bara kuundä spranga 4x800m for laggets skul män itne the 1 mile mön fik til svarr att dät var tranarnas bäslut.  Jäg spräng dän första staffetän och madde jattedaligt efterat och dät andra lopet vär ca 40min senare. Jäg gik och prätade med min tranarä, som ståd med min tärreng tranarä och sa att jag madde jattedaligt och kunde itne spranga. Till Svarr fik jäg att jäg skulä spranga den endå. Där ståd jag och stor gröt och färklarade attt dät ar färliegt och allt sådaant män dät var ingän diskusion och nar hun gik der ifran sa min täreng tranarä att vi hade däna diskusionen nar jäg var sjuck undär XC och at vi da kåm framm til att om man kun ga up ur sangen kun män tavlla. Sa jäg gik der ifran grötande vilket. Pa starttlinjän så sag jäg att min täreng tranarä stor ock prattar med käst tranarä och päckar pa mig. Efter lopet sa komär käst tranaren fram till mig och sagar ”are you going to be a baby”, hans argummänt var at jäg skackade pa huvudet nar jäg spräng vilcket Emily forsvarade mig och sa att dätt är hur jäg sprringär. Under lopet sa hejade tranarena pa alla tejejer fran skolan i lopet förutom mej men efter lopet var det som om ingnet häde hänt och idag var min tranarä jattesnall. Tranarna har ar bra sa lenge man gor bra ifran sig och itne sager ämot.   

 

Dät var ju itne sa at jäg jorde bra ifran mej undär nagat av lopen så varrfär dät var sa viktigt at jäg sräng fatarr jäg inte och nu ar jäg samre.


Kommentarer
Postat av: Josse-se-se-fine

Vilka idiotiska tränare! Sorry men blir lite sur där. Håll i tjejen, du är bäst! Och dom om några borde ju veta att det inte är bra att träna när man är sjuk (och deras argument är helt värdelösa!) krya på dig! Du är verkligen bäst Jenny! Ta hand om dig! Love you<3 <3 <3

Svar: Hahah, jag är också sur! ;) haha De har aldrig hört talas om att det är farligt och enligt dem var allt mentalt. Du är bäst bästis! love you and miss you!!!! :) <3 <3
Jenny Biesèrt

2013-03-13 @ 23:31:31
Postat av: ellen

ahh vad jag blir arg!! ibland ar amerikanare sa konstiga!

Svar: håller med :/ miss you girl! <3
Jenny Biesèrt

2013-03-14 @ 01:41:07
Postat av: Matilda

Vilken knäpp tränare!!!! Jag har första meetet idag och min coach vägrar låta folk som inte är fullt tränade eller sjuka springa. Helt sjukt att han tvingade dig!
Hoppas du blir bättre!!!!

Svar: ååå jag blir så avundsjuk på dig nu haha! Ja det är helt sjuk, min strörsta fasa här är att bli sjuk efterosm vi har så olika väderingar.... :/ Tack och lycka till! :) <3
Jenny Biesèrt

2013-03-14 @ 17:39:57
URL: http://matildasusa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0