Kolmården

Så igår var vi i Kolmården. Bussen gick 6.00 och jag hade inte kunnat sova särskilt mycket under natten så var ganska trött under föreläsningen när vi kom dit, på bussresan hem och när jag kom hem. ;)


Jag och Eve hade kul på bussresan! Först kollade vi på The vow på hennes dator och i slutet av resan satte vår lärare på Avatar på bussens TV. Jag och Eve hade första parkett!

Eve som alltid skall rätta till håret innan man tar kort ;) hehe men cool blev den.


Le klassen innan rovfågelsvisningen

Detta är en Tapir och är släkt med hästen och noshörningen.
 
De här sprag runt och jagade varandra, såg lite kul ut ;)

Det är bara så, I love my handsprit!




Nja, inte så gulligt faktiskt. De hade ett stor bråk och sedan var de båda blodiga i ansiktet :(

Så söta, typ vattenmarsvin som kallas för kapybara ;)

Tiger.

Sen kom stunden när vi skulle studera apor. UNder varje 60:nde sekund skulle vi skriva vad den den gjorde precis den sekunden. EN apa höll ut sin tre veckors unge för ett stup och den skrek :( En annan åt sin avföring och drack sitt kiss under tiden den producerade det....
Vår apa som jag och Eve studerade hette Mona och var jättesöt och tre år.

Detta är dock inte Mona...

Dagens höjdpunkt! ;) haha Love McFlurry!! Under tiden som jag och Eve stod och poasade gick Tilda till bussen efter att ha köpt sin glass för hon såg oss inte (hon blev bländad av vår glans) så där satt vi och väntate på henne. Tyckte det var lite konstig om hon hade gått på toa med glassen men så var ju inte fallet ;)

Påvägen hem fortsatte vi att kolla på Avatar och alla tyckte jag var jättejobbig när jag ställde frågor hela tidne om filmen. Men jag kunde ju inte hänga med hela tiden när folk pratade med mig (och under den stunden jag somnade) Jaja, de kommer att sakna mig när jag är i USA.... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0