B-day party

I lördags hade jag mitt födelsedagskalas. Det var super duper kul!! Först åt vi Pizza och sedan gjorde vi (lekte) 13 vilket börjar bli lite som en tradition vid det här lagret. När Josse räknade så sa hon att hon såg mig men när jag gick fram då sa hon ”Oj, jag såg visst inte dig utan det var soppåsen” haha okey? NI ska få veta vad jag fick! De hade gjort en tröja till mig med bilder på alla dem på tillsammans. :D De hade gjort det efter skolan för en vecka sen och då hade de sagt till varandra, ”vad skall vi säga om Jenny skulle gå förbi här nu” ;) haha vilken tur att jag inte gjorde det! Jag fick även ett presentkort på en smyckeaffär som jag hade önskat mig. Jag skall köpa ett Tomas Sabo halsband :D Av Emma fick jag ett jättefint linne oxå!! :D

 

Sedan kollade vi på Eurovison, fast vi lyssnade bara typ på Sverige och om man försökte lyssna gick det inte för allt babbel i rummet! ;) Men vi vann, och Loreen var GRYM!!! (som om ingen visste det) Haha, vi skrek och dansade som bara den efteråt!! Dessutom var det as varmt i rummet och när vi skulle börja kolla på filmen efteråt då kom jag på att vi har ju en fläkt så då gick jag och hämtade den, och det var skönt, så himla härligt!!

 

Jag visste att jag skulle sakna mina kompisar nät jag åker till USA men inte såhär mycket :( I love you guys!!



















Kommentarer
Postat av: Jossefine <--- see what I did there ;)

Man börjar ju nästa gråta här Jenny! Bara så du vet så har jag ringt till min kära vän Obama i USA och han sa att jag kan bo i ett av hans hemliga (superlyxiga) hus och då kommer vi bo grannar för han vet vart du kommer bo och då kan jag hälsa på dig varje dag! Så det lyxigaste huset på den gatan du kommer bo på, där finns jag :D <33

2012-06-03 @ 22:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0