Påsklov







Har inte varit på topp de senaste dagarna. Har dragit på mig en riktig förkylning och har varit lite halv död. Så det blir definitivt ingen tävling för mig imorgon. Nu är det äntligen påsklov i alla fall och sedan är det bara 9 veckor kvar i skolan! Sommarlovet närmar sig! :D Hade matte prov i skolan idag och häromdagen kunde jag inte somna förrän vid fyra, guess why. Jag drömde om bråk och då snackar jag inte om slagsmåls bråk utan matte bråk, What?!? Och ni vet hur konstig an kan vara ibland när man är halvvaken för jag ”kunde inte somna” helt typ förrän jag hade löst det där himla bråket ”suck” :P Fast det kan ju också bero på att så fort jag nästan somnade började jag hosta...

Idag är jag i alla fall inte lika snuvig men oj så trött jag var i skolan och eftersom vi skulle ha prov blev jag lite orolig för man presterar ju inte så bra om man halv sover men 10min innan provet började jag Marc debattera (MUF var på vår skola igår) och efter det så hade man vaknat till lite ;) Mamma och jag gick ut och gick runt Nässjön idag efter skolan och då invigde jag min nya skinjacka. Dessutom har jag köpt massa godis för denna månaden skall jag äta det. Man kan ju inte ha påsk utan godis. ;)

 

Inget nytt på utbytesfronten förrutom att vi har fått veta att de skall börja skicka ut information om visum efter påk. Men vet ni vad! Jag har inte kollat min e-post på nästan hela vecka, rättare sagt 4 dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0