En månads jubileum

Idag är det en månad sedan jag fick värdfamilj!! Wiho! Och om bara fyra dager är det en månad kvar tills jag åker!!! Just nu är jag vid kärnkraftverket, för internet har bra teckning här, 5 stolpar eller vad man sger men ändå kan man ju inte påstå att det går särskilt bra. Försöker återigen ladda upp lite bilder med det går ej....Sorry.
Jag fick dessutom mail från min värdfamilj i förrgår och denna gången var det min värdpappa. Jag hade frågat dem om de visste om jag skulle åka hem till dem direkt när jag har landat eller om jag ska på något AFS landnings camp eller vad man säger ;) Jag fick veta att jag kommer att åka på något sånt och att de kommer att hämta mig dagen efter jag har anlänt till Colorado eller dagen efter det. De skulle själva på ett AFS möte snart så efter det skulle de berätta mer för mig. :)
 
Men bara för att inägget inte ska se så tråkigt ut får ni härigen en gammal använd bild... ;) HA det bra!

Kommentarer
Postat av: Josse

Vilken mysig bild! :D

2012-07-06 @ 18:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0