6 vänförfrågningar!

När jag vaknade gick jag in på facebook, och vad möts jag av där?? JO, 6 nya vänförfrågningar och 2 medelande.  Katie skrev att några tjejer från laget och så skulle vänförfråga mig och det andra medelandet var frå en av tjejerna i som springer cross country och det var det hon hade skrivit också. Så nu har jag sex nya amerikanska vänner på facebook! :D
 
Vad gör jag uppe så här tidigt då? Jo det är sååå varmt så ville springa innan det blir ännu varmare ;) heheh. Mamma tycker att jag är löjlig och det tycker faktiskt jag med lite, jag menar det är ju bara 28 grader fast om man är van vid 15 graders svensk sommar med blåst och regn och sen så blir det helt plötsligt 28, ja då blir det varmt! Låt oss bara hoppas nu att vädret sitter i tills jag åker så att jag kan vänja mig lite vid varmen så blir det lite enklare att vänja sig vid 38 grader som i Fort Collins! Jag kommer vara så död på första träningen!!
 
Ajaja, nu ska jag ut och springa :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0