Hurry, hurry



Idag eller ja igår blir det ju nu så beställde jag tredje säsongen av OC (eftersom det inte går att se den online på nätet). Vi har säsong 1, 2 och 4 hemma men inte 3:an ^^O how come? Förhoppningsvis får jag den idag eftersom jag beställde den innan ett igår, ja. ;) Såg nyss sista avsnittet av säsong 2 när Marissa skjuter Trey ^^O hur ska det gå? ^^)

Var förresten inne på AFS hemsida, fråga mig inte varför för har ingen aning om jag skall vara ärlig och där såg jag att sista ansökningsdagen till att åka till USA 2012 med AFS är den 23, alltså idag! Så om man inte har sökt än gäller det att skynda på ;)

Ne nu skall jag gå och joina Stella i sängen.

Sweet dreams! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0