Nebraska

Nebraska var väldigt kallt, som kallast -26 grader Celsius men det var ändå väldigt kul! Vi spelade väldigt mycket spel, näst intill hela tiden faktiskt! Haha Mina amerikanska morföräldrar var väldigt snälla och jag fick massor av julklappar av dem, en ficklampa, fejk snö eftersom de visste inte om vi skulle få snö till Jul, snöade ju samma dag som juldagen! Två julgransdekorationer, en väska och en påsväska (en sådan som man drar åt med snören), en låda med choklad från flick scouter och 25 dollar! Av min värdmammas syster fick jag världens coolaste tröja! Baksidan: Pleas do not run over me. Framsidan SKNAHT! (Thanks baklänges) haha för när man kola i sidospeglen på bilen, fattar ni! Jag fick även ett presentkort till ett kaffe ställe i Gordon (staden) som vi besökte två gånger och de hade en väldigt god Forozen hot chocolate, absurt namn jag vet men det var väldigt gos, slog till och med Starbucks frappuccino! En tjej i min franska klass sa att hon också skulle till Nebraska under julen till en väldigt liten stad där bara gamla bor så igår smsade jag henne och frågade vad staden hette eftersom Gordon var väldigt liten och det var samma stad och hennes grandparents känner min grandparents! Haha staten har en befolkning på ca 3000 invånare och är 4,5 h bort från Fort Collins! Världen är lite ibland!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0