Sista glassen på glasstorget

Idag hade vi bestämt oss för att åka ner och äta glass på glasstorget. Haha, dock var inte vädret med på noterna för det regnade lite. Han som jobbade där var jättesnäll, och jag fick alla sorters strössel på glassen vilket inte ingick i menyn "barnspecial" och dessutom fick vi alla klubbor vilket inte heller ingick i menyn, snällt! :D Beroende på att det regnad esatt vi inomhus och åt glassen och Linus spillde nästan all sin varma kolasås på sig hehe ;) Men glassen var super god!
 
Klippte mig oxå idag. Skönt att inte behöva göra det i början när jag är in the states. Jag, jag är en trogen kund jag! Har faktiskt aldrig klippt mig hos någon annan är min frissa! Men hon är ju bäst så... ;)
 
3 dagar kvar!!! Crazy or what?!?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0