Vill du bli min lillasyster??



Igår när jag var och tränade i Kronoskogen så visade det sig att det var en liten tävling där för små barn som jag alltid sprang när jag var liten. Består av fyra tävlingar och den som vinner flest vinner. Så när jag värmde upp kom en lite flicka på ca 8 år fram till mig och sa, ”Jag ser att du är bra. Kan du hjälpa mig värma upp” SÅÅÅ GULIG!! Jag bara tänkte, vill du bli min lillasyster, en sådan lillasster skulle jag vilja ha!! :D Jag såg inte när hon sprang för då sprang jag min, längre runda men mamma sa att hon vann. :)

 

Har varit en jobbig vecka. Tisdag, NP SV läsförståelse + NP SV tal (mitt handlade om orättvisa sportrelationer mellan kvinnor och män)

Torsdag, NP SV uppsats

Fredag (idag) Biologi prov. Våra prov blir alltid ”lite” för långa på biologin. Vi har 1h 20min lektion men provet tog för många av oss 2h 15min... ;) Så mitt under provet fick vi byta sal och då fick vi gå på led så att vi inte skulle prata ;) haha. Igår gick jag när det var en halv timme kvar på NP uppsattsen och alla bara ”Vad har hänt med dig? Vad gör du här redan?” haha

 

Igår fick jag ett mail från AFS. Ämnens rubriken var anngående eventuellt sena placeringar vilket de skickar ut till alla men när jag fick detta såg jag först de sista ordet och sedan de två första så fick först en liten lätt hjärtinfarkt men sedan såg jag det näst sista ordet så då blev jag lite sur... ;) Så det händer inget på utbytesfronten.

Eller kanske något, fast ändå inte men det berättar jag inte om ännu... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0