My new baby



Nu är den beställd! Det blev trots allt den silvriga. Tänkte bland annat på det som Eve sa om att repor syns nog lättare på den rosa, och den är ju ganska stilren. ;) Jag har kollat in den på netonet och när jag kollade in den ikväll såg jag först att den hade gått upp med 300kr men under fanns samma dator som var 500kr billigare och hade gått ner 200kr i pris. Jag har varit med om innan att de kan ändra priserna på några timmar och den billigare, men exakt samma vara var för tillfället ”fyndvara”. Eftersom vi hade tänk och beställa den så kunde vi ju lika gärna beställa den nu när det var billigt, för vi har inte hittat den billigare i affärerna. 3 veckor kvar till min B-day. Sitter nu och kollar vidare lite på födelsedagspresenter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0