I'm not crazy, I'm just really really excited



Hehe, hade inget att göra idag och så kom jag att tänka på hur det kommer att bli när jag kommer till USA med tanke på språket. Kommer jag att hacka fram meningar eller ja? Jag var ensam hemma så därför började jag prata högt för mig själv på engelska. Haha helt plötsligt började jag snacka om saker utan att jag tänkte på det och det var ju jätte kul. Jag gick runt, fram och tillbaka i mitt rum i cirklar och bara snackade i 10 min. hehe but it was so much fun!

 

Mamma har dessutom ringt Tranås-resebyrå idag eftersom vi inte har fått svar av dem men det visade sig att det hade varit problem med deras mail. Vi har inte ännu bestämt oss för om vi skall ta deras erbjudande än eller ej men jag vet nu i alla fall när jag kommer hem till Sverige :D haha. Den 24 juni åker jag hem från USA och landar troligtvis den 25 då. Tycker det var ett bra datum för jag har sett vissa som är ute nu som åker hem redan i maj! Jag menar, då har ju inte ens skolan slutat i Sverige och på så sett får man lite sommarlov i USA. :D


Kommentarer
Postat av: Lovisa

hej jenny! hur fick du reda på när du ska hem??:) var det från afs eller tranås?

2012-04-05 @ 23:52:17
URL: http://lovisaintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0