AFS förberedelseläger‏


Fick nyss ett mail från AFS med information om förberedelse lägret i sommar, 16 till 17 Juni. Ååå, tänk då har vi sommarlov!!! ;) haha Där stod det lite om att det var obligatoriskt och så men även att vi kommer få träffa utbytisar som har varit ute nyligen. De ville även att man skulle ta med sig något som man tycker symbolisera Sverige och något som symbolisera en själv! Något som symboliserar Sverige är nog inte så svårt. Det är väl bara att ta med sig en polkagris eller något. ;) Men, Haha, vad symboliserar mig? Hmmm, That is the question. Haha, får kanske ta med mig mina spikskor ;) Jag gillar ju skor och jag gillar att springa och dessutom älskar jag snygga skor för visst är de fina :D (Dessutom är de ju lätta och jag är inte särskilt stark så....) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0