Kul med Jul



Yeah! Nu har jag förstått så mycket mer om dessa krångliga inställningar på bloggen och gjort en egen liten bruksanvisning till mig själv. ;D 
Till Jul kom alla mina kusiner från mammas sida till mormor och morfar på kvällen men innan dess var vi en liten stund hos farmor. Jag fick en trisslott som jag vann 25 x 2 kr på av henne. :D Inga stora summor men alltid kul att vinna. ;). Hos mormor och morfar på kvällen fick jag en vit ICE klocka av mamma och pappa :D, den skall jag ha med mig till USA! Har redan (eller sen jag skickade in ansökan) börjat bestämma vad jag skall ta med mig dit. När vi var i Ullared i torsdags köpte vi en liten resväska som man kan ha som handbagage och en sådan lapp till där man skriver sitt namn, det är en Sverige flagga! :D Tänk om cirka 7 månader är jag i U S A!!


Kommentarer
Postat av: Matilda Svensson

Vad snygg din blogg är, mycket fräsch :D Jag kanske ska uppdatera min egen fast vi får se om jag orkar.

2012-01-04 @ 19:55:29
URL: http://deleteknappen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0