Efter kyla kommer solsken, i alla fall i Colorado!

Idag på träningen var det bara -2 grader. Visst, det var kallt men det var mycket skönare än -12 som vi hade igår. Det komiska är att på fredag ska det bli 10 plusgrader, kommer ju kännas som rena sommaren! Innan det blir minus igen… haha ;) Vaknade upp idag och hade träningsvärk i magen, lite ben och armarna, och då uppe på översidan av under armarna, visste inte ens att jag hade muskler där eller det är kanske det som är problemet! ;) haha Under min off period så började jag skriva på en franskuppsats, en film kritik till nästa vecka och det gick väl bra. Här i USA så finns det knappt något rutigt block för alla räknar  mattte i linjerade block, hur knasigt är inte det, vi som näst intill är tvungna att ha rutade block vilket är MYCKET Bättre! Träningen gick bra! Fast det var kallt och fick ont i huvudet och nacken i slutet vilket kanske beror på det. Ikväll så är det Pretty Little liars på TV som jag och Katie taggar inför. Ska kolla på ett avsnitt av Glee innan jag börjar plugga på min matfraser inför quiz:et i foods imon. Men jag blev godkänd på safety testet (100%) som var jättesvårt, not, vilket betyder att jag får vara med och göra tryffel på fredag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :) är lite nyfiken på fraserna i "foods". kan du skriva de på bloggen? :)

Svar: Har papprerna i skolan men kan göra det när jag har de hemma nästa gång! :)
Jenny Biesèrt

2013-01-20 @ 19:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0