Horsetooth

Idag var det första dagen av finals men den enda final som jag hade var Chemistry vilket jag inte behövde ora mig över då han inte skulle sätta in resultatet i betyg”boken” därför brydde jag mig into om att plugga eller ens öppna kemi boken inför detta provet men det visade sig vara ganska enkelt och jag fick ett A! så han sa att hon kommer sätta in resultatet ändå! Vid ca kvart över nio var jag hemma igen. Igår vakande jag med ont i halsen och kunde knappt sova natten till idag (tisdag) men nu är halsen bra är bara förkyld och kan typ inte höra något! ;) Åtminstone så är Track över om man ska se det positiva i det negativa! Vid 12 så åkte jag, Maggie, Marisa, Marisas två tvillingsmåsyskon och Katie och hikade at Horsetooth. Så vackert och sådan fin utsikt!

Den sista bilden, ni ser luckorna, jag och Maggie, klätrade upp allra högst upp på den vänstar sidan bredvid det vänsta luckan!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0