Fråga

Fråga:

Hur tycker du att du har förändrats under året? Har din värdfamilj påverkat dig med nya åsikter om saker och ting eftersom de är kristna, och kristna i usa oftast har ganska radikala åsikter? Typ om homosexualitet, krig, vapenfrågan?

 

Svar:

Hur jag har förändrats? Innan jag åkte så hörde jag folk säga att man utvecklas så mycket som person vilket jag tänkte att det är något som folk bara säger och det kommer inte jag göra utan jag kommer bara ha kul men nu måste jag medge att det är sant. Jag har blivit så mycket mer självständig och så mycket mer open minded. Vad det gäller åsikter så har jag alltid stått för mina åsikter oavsett vad andra tycker vilket jag tycker att jag fortfarande gör. :) När det kommer till åsikter i skolan som man inte håller med om, beroende på vilken relation jag har till den personen så säger jag beroende på det vad jag tycker med sedan bara låta det va eftersom det inte leder någon vart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0