Oliver och gänget

Efter att inte har skypat med mina kära svenska vänner de senaste 69 dagar så blev det till slut skype igår, dock sakande några men som tur är har nästan alla mina vänner iphones nu och snapchat! Så det blev en liten kort skypning på ca 90 min! ;) Igår var det även min värdpappas födelsedag så tidigt på kvällen gick vi till macarroni grill för att äta och efter det så åkte min värdmamma och värdpappa till en college basketball game. Jag åkte då ut till Marisa och träffade familjen nyaste nykomling, Oliver, eller Ollie! Han är en 10 veckor gammal golden retriever men är redan både större och tyngre än mina puppies hemma i Sverige! Han hade också väldigt vassa tänder så det gjorde riktigt ont när han greppade tag i fingret och ville inte släppa. Vi kollade på Arthur, en väldigt rolig film måste jag säga och sedan vi halv 10 kom min värdpappa och hämtade mig och när vi kom hem så åt vi tårta (denna har krossade oreo som botten och sedan är det typ marshmallows fluff och någon laktosfri variant av grädde blandat tillsammans med sprit och mint).

 

Min värdpapap önskad eisg en bil, så min värdmamma köpte en bil.... ;) han sa ju aldrig vilken strolek!

Jag köpt eäven nya converse igår, mer än halva priset rabatt här i USA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du nämnde bågon gång att din familj går till kyrkan, hur märker man annars deras tro i vardagen? Bordsbön osv??

2013-03-11 @ 13:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0