Kul på hjul!

Idag (lördags) så hade jag träning klockan 10 i skolan men det var bara jag, Michaela och en kille som kom eftersom de flesta är borta på grund av Spring break. Det gick inte särskilt bra kan jag ju säga men min tränare sa att det var bra gjort med tanke på att jag har varit sjuk. Efter träning så gav jag henne några papper om att det faktiskt är farligt att springa när man är sjuk och hin frågade om hon kunde få läsa igenom dem så det var ju bra. Jag lär omvärlden här nya saker, trots att de flesta aldrig tar mig på allvar… :P   När jag kom hem så tog jag en dusch jag och jag säger bara att det finns en anledning till att jag inte duschar på morgonen för man blir ju så trött efteråt(?) ;) så sen när jag började packa inför imorgon, (har upptäckt att packa bara är jobbigt) så la jag mig ner och somnade på mitt sköna heltäckningsmattagolv. Sen kom Marisa och vi stack ut och gjorde årets första inlines tur! Första gången jag åkte inlines på 7 månader! Dock så är mina inlines här inte i närheten så bra som mina svenskar men det var så härligt ändå, love it! Så vi åkte till spooners och åt froyo och Marisa åkte in i en rabatt i brist av kunskap hur man bromsar.  Men imorgon klockan 6 på morgonen så åker jag! Måste nog fortsätta packa snart men nja, ska nog dra på det lite, måste ändå vänta på att mina kläder ska torka och sen så ska ju dem strykas också….. blä ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0