I should be talking on TV

Tänkte börja detta inlägg med att säga att idag är det precis 2 månader kvart tills jag fyller 18år!

 

Annars, igår så sprang vi intervaller on the track och det var SÅ blåsigt! På ena långsidan så stod vi näst intill stilla men måste ju säga att det var riktigt kul på den andra långsidan när man list sådär flög fram! Dock hade vi alla huvudvärk efteråt så det var ju mindre kul.  I US lit så gjorde vi den roligaste uppsatsen hittills, vi skulle skriva en satire, en uppsats när man är sarkastisk, så kul! Hehe, min rubrik var ”how to be a horrible parent”. Idag på kemi så gjorde vi en kortfilm om en reaktion som varje grupp blev tilldelad och jag var den som fick prata haha, Go foreign! Sedan var vi tvungen att skriva en uppsats om hur vi har jobbat dessa åtta veckor så vi har haft tre olika roller, mitt fall, spokesperson, facilitator och process analyst och då var vi tvungna att skriva två saker vi ville förbättra, vilket betyder att 99% av alla personer måste hitta på svagheter men jag skrev på spokesperson att jag kunde förbättra mitt uttal eftersom jag är foreign och folk kan ha svårt att förstå vad jag säger ibland?! Hehe Jag blev även idag intervjuad av Ridge TV (skol tv:n som visas varje fredag) som frågade mig vad jag skulle göra på Springbreak, innan intervjun sa jag att jag bara skulle till Arizona så det var itne så intressant men de sa att jag bara kunde hitta på något och de hade förslag som kunde hjälpa mig så vi kom dit och 10 sekunder innan de börjar filma sa dem att jag skulle hitta på något kreatvit att säga så när jag 10 sekunder senare fick frågan, ”What are you going to do for spring break” Svarade jag  ”Well, first I am going back to Sweden to chase polar bears and the day after I am going to Paris for some shopping and after that I will go to Africa and save poor children and later go to Australia and surf the Waves and then I will come back to Colorado” De tyckte att det var väldigt bra och kreativt så nu får vi väl se hur jag låter på Ridge TV på fredag, kanske framtida Nyhetsrapportör.

 

Btw, nästa söndag åker jag till Arizona!! Och där kommer det förhoppningsvis vara ca 25 grader! shorts póch klänning, here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0