Faculty Final Four

Jag gick till träningen för första gången på ett tag igår. Det gick väl inte jättebra men kom ändå två in i mål på majoriteten av intervallerna så det kändes ju ändå bra. Dock kommer jag inte att tävla i helgen vilket kanske är bra ändå då jag inte kände mig ett dugg pigg i benen och blir nog bättre både fysiskt och psykiskt att få komma in i en träningsrutin nu igen innan jag börjar kuta på tävlingsbanorna. Igår kväll så hade Katies advisory (klf tid klass typ) sitt senior project där lärare från de fyra lokala skolorna mötte varandra i och pengarna för inträdde och för biljetter till priser gick till speciall olympics, en track tävling där kids som är utvecklingsstörda ha en stor tävling här i maj. :) Mina värdföräldrar och min värdbror köpte biljetter och man kunde vinna ett presentkort, en korg full med godis och hälften av pengarna som betalades in till priskassan. Mina värdföräldrar vann godiset och min värdbror pengarna vilket var 51 dollar! Haha Katie tyckte det var jättepinsamt! Min värdpappa gick fram till mig och gav paketet med Swedish fish ;) wonder why? ;) Min värdbror ville först inte gå men hans mamma sa att han borde stötta sin syster och han kan ju vinna saker. Efteråt var han ganska glad ändå att han gick. Det bästa av allt var att de sålde frozen yogurt för 1 dollar, 7kr! lycka! :D

Kom dessutom på när jag snapchattade med Josse att idag är det långfredag! Men här i USA går vi i skolan ändå! ;)

Folk tycke ratt jag ser så svensk ut när jag har flätor ;) hmm hehe
 
Swedish fish, a próduct of Canada! ;) Lika roligt varje gång!
 
 

Igår fick jag även skypa med Maria och hon var hemma i Ljungby så då fick jag skypa lite med Stella, Flisa och Pappa också. Stella vred allt lite på huvudet när jag sa hennes namn ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0