SOMMARLOV!

Så idag är det 30 maj, Torsdag, let's pretend!
 

Igår var det sista dagen I high school för mig. Detta betyder även Sommarlov!!! Känns inte riktigt som det dock, har aldrig fått sommarlov i maj förut ju men det är väl najs! ;) I speech höll jag och min speech partner vårat final speech. Hon var en sådan som delade ut en Oscar och jag var legally blond och fick ta emot den. Ganska lyckat var det ändå och publiken skrattade en hel del och jag slog i schampo flaskan (vår Oscar) i mina tänder när jag skulle lyfta upp den i luften i slutet. ;) hehe

 

I foods var vår final mer eller mindre en katastrof…vi fick 50min att förbereda en presentation om ett land och vi fick Turkiet. Dock så han vi inte göra klart power pointen till hundra och då när vi står där och presentera så är det fel bilder till texten och då säger en av mina gruppmedlemmar, vet inte varför dessa bilder är här för det är fel…. -.- OMG! Seriously! Man ska ju aldrig erkänna att man har fel bara sådär i ett sådant läge. Sedan sa vår lärare att vi var tvungna att skynda oss för vi tog för mycket tid, det vi hade gjort var en presentation, vad de andra hade gjort var att skriva en mening om varje ämne och dessutom läsa allt från power pointen, åtminstone vi hade en presentation! Dock så när jag kom hem såg jag att iv hade fått ett A-, så om man plussar ihop alla mina A- i den klassen blir det ett A (-) i betyg…., ;)

 

I us lite skrev vi uppsatser om The great Gatsby, min ena (skulle skriva typ) blev en sida längre än nödvändigt! ;)

 

Till lunch den dagen så åkte jag, Emily och Michaela till Panera för lunch, Emily åker till Hawaii idag så därför är detta sista gången jag såg henne. Hon skrev ett sådant fint inlägg i min yearbook! :)

 

En till sak, jag hade skickat ett sådant fint kort av en cupcake som var luddigt och allt till Charl för hans 18 års födelsedag och idag skrev han till mig att han hade fått kuvert men brevet hade varit öppnat och det var inget kort inuti…Jag antar att charmen av kortet var för bländande ;)

 

Btw, jag mötte coach Williams i korridoren I onsdags och då sa han först, (såklart) go home to norway! Men sedan sa han direkt efter ”hey, (something like) any more about the riots in Sweden?” och där stod jag och visste inte vad han snackade om för tydligen enligt honom så bränner ni bilar därborta! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0