Midsommar

Nu är midsommar över och den helgen spenderades i Halmstad i Linus sommarstuga där vi 7personer sov i en liten friggebod! På midsommarafton började allt med att jag och Emma var ute och sprang och då kom en kille som senare blev två fram till oss och började prata...han var från Traryd och visste mycket väl om SK Graal! De sprang med oss en liten bit för de ville se oss springa intervaller men när vi joggade till starten så gick de hem då måste ha trott att vi dissade dem! ;) sedan fortsatte midsommar och jag fick alla gäster att sjunga helan går och fick kommentarer sv mina vänner att jag har bli it super social och pratar mer med främlingar sedan jag kom hem. Sedan stack vi och badade och linus blev bränd av en manet! Tilda som sa att det inte var säsong (bara för att jag skulle bada). På kvällen spelade vi minigolfen och jag kom två med ett poäng!!! Jag som alltid kommer sist annars men den platsen tog Karl han om! ;) dagen efter var det upp tidigt för då skulle vi till lissenerg. När vi var på pressbyrån så började jag prata med mannen bakom mig i kön som jag trodde var Linus så då sa jag "oj förlåt, jag trodde du va någon annan" va? Sa han och när jag hade upprepat meningen sa han lite irriterat "jaha" och gick där ifrån. Vissa är så otroliga i Sverige ju!!! På lissenerg hade bo jättekul! Vi åkte Kållerado och bad en dam ta kort på oss med våra Colorado tröjor utanför och väl i kön så sprutade killen som jobbade dör vatten i nacken på mig med vattenflaskan. När vi kom tillbaka 5mim senare så tog jag lite vatten på fingrade och knäppte lite på honom och i svar fick jag att han sprutade hela mitt vänstra huvud med vatten.... Sedan ville Linus åka atmos fear, Europas högsta fritt fall men alla hade bakat ut men han gjorde allt för att övertala mig. Jag frågade en kille som satt bredvid mina kompisar på bänken om han hade åkt den vilket han hade och han sa att den andra halvan upp var värst och han svara nja på frågan om han skulle åka den igen. Great! Ringde Emilia för stöd men hon svarade inte. ;) men sen så gick vi med våra express pass så att vi inte behövde stå i kö och sedan så åkte vi. Väl uppe började Linus skrika, vad håller jag på med, jag vill inte och det är så högt. "Linus! Shut up skrek jag" sedan åkte vi ner och allvarligt talat var den nästan lite mesig ;) vi övertalade eve att åka senare också och allt som allt åkte vi Fyra gånger! Eve vann också en stor Marabou och Emma en stor daim och M&M :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0