5 juni

Femte Juni

För ett år sedan så hade jag mattenationella. Dagen innan hade jag sagt till min a föräldrar att inte säga till mig om jag fick värdfamilj eftersom jag inte skulle kunna koncentrera mig då på provet. Så jag kollade inte mailen dagen innan och inte heller på morgonen av matte NP. Nu i efterhand hade det inte spelat någon roll då jag inte fick något mail om värdfamilj innan 8.15 den dagen, utan snare 8.27. Lite senare efter provet så loggade jag in på mailen och möttes av ett mail från AFS med rubriken ”Du är placerad” och jag absolutely went crazy! Jag hoppade omkring och skrek och mina klasskompisar skrattade åt mig. Det var också en av de få gångerna som min samhällskunskapslärare sa till mig att sluta hålla på med datorn då jag googlade information om allt som hade att göra med Fort Collins.

What can I say?

Femte juni är en speciell dag och dessutom så är det också idag som jag firar 300 dagar i USA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0