Pitch Perfect Movie night with the girls

Igår efter träningen så åkte majoriteten av Track tjejerna hem till mig. Vi bakade cookies men alla satt mest och tittade på när Ashley bakade och jag hjälpte till och tror att Ashley glömde en cup med mjöl för kokorna var mycket kletigare än vad de skulle vara och mycket plattare när de kom ut från ugnen, haha ;) Min värdmamma beställde hem pizza till oss och sedan tittade vi på Pitch perfect, när vi såg den för första gången så var det tillsammans också, efter regionals så jag har sett den tre gånger nu men det är ingeting mot Michaela för hon har sett den 9 gånger nu!!!! Först på bio, sedan hyrde hon den över jullovet och tittade på den sju gånger och sen så igår! Haha Crazy Freshman! Men vi hade kul!

 

Idag var jag på en rodeo men det får bli ett inlägg om det imorgon för jag är trött…..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0