like = typ & Doris = Dory

Idag så kom Marisa hit vid halv nio och då stack vi ut och sprang 6 miles och det var inte särskilt kallt! Faktum var att under dagen blev det så varmt som 11 grader, haha, Fort Collins is back on track och kick Swedish weather’s butt! ;) När jag kom hem så såg jag på Facebook att Eve hade skickat mig en länk från Sunnerbos hemsida och där var jag, Eve och Marc på bild och presenterade Naturvetenskaps informationen ! där ser man! Jag och Marisa satt och planerade när hon ska komma till mig sommaren 2014 och hon satt där och googlade olika priser på flygbiljetter. Hon sa också att hennes bror hade sagt till henne att jag hade plockat upp att säga ”like” väldigt bra som alla ungdomar här gör och att man kunde tänka sig att jag inte skulle göra det så snabbt så Eve, allt handlar om anpassning men sen så måste jag erkänna att jag försöker att sluta säga det för jag har märkt att jag säger det mer än nödvändigt vilket leder till att när jag pratar svenska säger jag typ istället för like och det gillar inte mina föräldrar! Eftersom jag och Katie är klara med Pretty Little liars som har vinterpremiär imon!!!! Så har vi nu börjat titta på The lying game som min syrra tipsade om. Vi har bara sätt ett avsnitt men jag kan inte vänta till att se nästa! Nu ikväll så var vi på Pizza och glass kväll hos en tjej från kyrkan och vi kollade på hitta nemo, känns så konstigt med de amerikanska rösterna och att Doris heter Dory!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0