Last semester of High School and first second semester of High School

Igår var det första dagen i skolan men kändes som om we never left! Haha Idag så hade jag två nya klasser, speech, där vi fick hålla ett oförberett tal om oss själva men också ska hålla ett förberett tal om oss själva på fredag, och så hade jag gourmé Foods, vilken verkar skoj, vi kommer kanske till och med att få göra sushi och denna lektion är precis före lunch så vi kommer inte behöva höra våra magar kurra i slutet av lektionen! I Us lit så fick vi en uppsats som vi måste skriva tills på fredag, bra start på året, haha ;) Jag träffade Marisa idag i skolan och hon har tappat rösten!!! Nej!!! Så hon kunde inte träna idag men hon sa till mig att hon kanske skulle cykla istället -.- Sen så hade jag första träningen idag, var as nice väder, värsta 12 grader, så många sprang i shorts och sport BH, bara lite ironiskt att det låg snö på vissa ställen på banan! Haha   Har inga bilder till detta inlägg, vilket jag hatar så därför får ni lite bilder som har inget att göra med detta inlägg, nämligen från när vi klädde granen, en månad sen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0