It is just Jenny !

Nu har jag precis räknat klart hur många mol socker det är i ett oreo paket och i varje kaka och hur många partiklar i hela paket och kaka. Nästa vecka har vi en mol dag i skoaln då vi får välja mellan att skriva en dikt, eller saga om mol som berättar vad det är, göra ett art project eller köpa något ätbart och räkna ut hur många mol det är av just en ingrediens. På tal om Kemi så har jag numera ett A-, när vi fick tillbaka senaste lappen så stod det en kommentar på ett ställde där vi bara hade fått 2/4 ”micrometer was damaged after being used by you group” upps, vi behöver ju inte berätta att det var jag som använde den i vår grupp…. ;)

 

De senaste dagarna har folk kallar mig Jennifer väldigt mycket, antar att du bara försökte förbereda mig på det Matilda! ;) Igår fick jag en national honor society letter från skolan, alla som har bra betyg får det och man kan gå med i en grupp och då när en elev kom och skulle ge det till mig (här har folk klasser att gå och dela ut notes, it makes you feel so special) så sa han Jenny, vilket jag inte hörde så då började folk säga, Jenny, Jennifer. När jag idag gick och gav ett papper till Coach Williams så sa han Thank you Jennifer, och jag har fått vete att det inte är så vanligt att folk bara heter Jenny utan det är ett smeknamn på Jennifer! Och jag har ett flertal gånger blivit frågad om mitt namn är Jenny eller Jennifer och ibland så säger jag Jennifer och sedna Jenny och sedan Jennifer so people get really confused! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0