Happy Birthday Coach Saunders!

Idag var det kallt, och det blåste, skulle var 10 grader men det var det inte! Och eftersom jag litade på min ipod så hade jag bara en tunn långarmad med mig men det var åtminstone plus så det kunde ju ha varit värre! Vår coach fyllde år så på vägen hem från träningen så svängde vi förbi a cookie place där de har kaktårtor, visste inte om att de existerade så vi bad dem att göra en med happy birthday och a pregnant runner! Haha Doesn’t it look awesome! Hade AFS helg i Denver under fem dagar vilket betyder att jag inte har hunnit plugga i helgen och självklart har jag massa läxor och quiz just denna veckan så det får bli en annan dag för nu måste jag plugga ville bara skriva lite så att jag inte får allt för många klagomål! ;)

 

Fick idag reda på att prom är 4 maj, dagen innan min födelsedag och det är Hollywood tema! ;)


Kommentarer
Postat av: Josse-se-se-fine

Du skulle nog passa som Marylin Monroe! ;) snygg tårta! Och ja, Skype-dejt snart! ;)

Svar: haha, kanske det! ;) Love to snapchatta med dig! Ni får fixa en filmkväll och säga till mig när ni kan, dock är jag int ehemma helgen den 16 i februari!
Jenny Biesèrt

2013-01-29 @ 11:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0