Gunshot

Efter träningen idag så åkte vi tjejer i medeldistans gruppen och några från distans gruppen till Spooners. Det bästa är att man kan ta små koppar och smaka alla smaker så man smakar ju nästan mer än vad man faktiskt köper! Haha Här i USA så säger man shotgun istället för ”pax för att sitta fram” men vid mina första veckor här så blandade jag ihop ordnigen och sa istället gunshot! SÅ nu är det ett litet skämt från mitt håll och ibland glömmer jag faktiskt bort att det är tvärtom om jag ska var ärlig så när vi skulle åka där ifrån så skrek Michaela Shotgun! Och då skrek jag Gunshot! Men då sa Emily, ”Jenny don’t scream that!” och sen så ser vi ett helt gäng med poliser stå ca 15 meter ifrån oss….haha men de hade fullt upp med annat så vi blev inte arresterade. Dock så hade de parkerat sin polisbil dumt så att Emily knappt kunde backa ut för det är ju inte så smart att backa in i en polis bil och sedan sticka där ifrån!

Idag hade jag min tröja på mig som säger Thanks baklänges på framsidan och på baksidan please, do not run over me. När distans coachen/min huvud XC coach berättade vad vi skulle göra så stoppade han helt plötsligt och sa, Jenny Varför säger din tröja Thanks baklänges. Kort sagt, min tröja var en hel del i centrum under träningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0