Cinzzetti's

Känner att många av de senaste inläggen har börjat med igår så let’s do it today too! Igår kväll så bjöd Marisas familj med mig till Denver där vi gick på en italiensk buffé restaurang Cinzzetie’s eller något likanade. Det var så många olika pastasåser och pastor, pizzor och allt möjligt som man fick gå och ta av hur mycket man ville, Sometimes I sooo wish I was a boy, för tex Marisas bror åt 4 stora tallrikar med mat plus två med efterätter så han prova i princip allt! Till efterätt fanns det en glassbar som man fick välja vilken smak man ville ha och sedan varm chokladsås med topping och sedan fanns det också tiramisu, chokladfondyer, massa saker jag inte vet vad man ska kalla det, creppes som man fick välja fyllning till men kön var för lång och jag var för mätt, trodde allvarligt att jag skulle spricka! ;) Vår servitör kommer att vara med i the voice berättade han för oss och han sjöng högt med oss när vi sjöng för Marisas tvillingsmåsyskon. På vägen hem fick vi skjuts av polisen…nä bara sköjar, Marisas moster eller faster hade dock galler på grund av att i vanliga fall så är det hundar hon har i baksätet! ;)

 

Idag så var det träning klockan 10, när jag lämnade huset så var det -7 men solen sken så det kände varmare. Nu när jag har kommit hem så är det +10 och solsken, så underbart väder!!  Efter träningen så gick vi hem till Michaelas hus och gjorde pannkakor, först så gjorde hon med en färdigmix, allt finns i en färdigblandad mix här ;) men det var nästan inget kvar så vi gjorde en egen smet och sedan åkte vi hem. Just det vi är lediga idga för det är Martin Luther King dag så igår kväll när jag låg i sängen med datorn så var klockan lite innan tolv och då var den ju runt 8 hemma hos er och min Charl var inne så skrev och retade honom   lite för att han behövde gå till skolan! ;) haha <3


Kommentarer
Postat av: zuzanna

Seriöst Jenny.....efter så pass lång tid i USA borde du kunna skilja på which och wish;)

Svar: Let's blame auto correct! ;)
Jenny Biesèrt

2013-01-22 @ 10:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0