Vi är både gula och blå

Igår på Track efter uppvärmnigen med hela laget, lite drygt 140 pers (haha lite större än vad jag har det i Sverige) ;) så skulle vi göra lite styrka, dock på ett hårt golv så idag har alla tjejer i middistance, inklusive mig, blåmärken på ryggraden…. ;) Idag så hade jag sovmorgon, ändan till 6.20! haha imorgon blir det dock att gå upp tidigt igen dock har jag upptäck om jag sminkar mig och allt sånt i skolan så kan jag gå upp 5.30 istället! :) Efter morgonträningen idag så åkte vi hem till Ashley istället som bor bredvid skolan och gjorde iordning oss och sedan gjorde vi pannkakor till frukost! :)
 
Första lektionen var Speech där jag lärde klassen att sjunga ”ja må hon leva”, det gick bättre än när jag hade tränat hemma och jag sjöng inte fruktansvärt dåligt ;) när vi hade uppvärmning dock, prata om ett ämne som hon säger på plats (vad har dina föräldrar ljugit om) så sa en tjej, ”min bästa kompis hade en kanin som dog och när hon var liten och förra året berättade hennes föräldrar att de hade gjort stuvning av den en kväll när hon var liten” en annan berättade ”min kompis katt var gammal och kissade överallt men min kompis som var sex då älskade den men det gjorde inte mamman så en dag när hon kom hem sa mamman att katten hade blivit överkörd men egentligen så var det mamman som hade kört över den men flit” jag blev så upprörd, och det slutade med att klassen skrattade åt mig… ;)
 
På Foods gjorde vi sufflés, ost och choklad sufflé som smakade som äggröra med ost och äggröra med choklad ;) haha I us lit så gjorde vi våran theme park och vi använde super glue, bättre än karlsonsklister, om det inte är samma sak och jag (av misstag) limmade ihop mina fingrar, mitt finger till tuben, mitt finger till en tandpetare och pappret till golvet…men jag kom loss för annars hade det varit svårt att skriva det här. Dessutom så ramlade jag två gånger på träningen idag i snön, först på morgonen och sedan på eftermiddagen.
 
Imorgon åker jag till Chicago och Emily ska hämta upp mig imon för träning klockan 5.50 så jag borde ha gått och lagt mig för länge sedan men, jag kan sova efter skolan imon då I get out 10.52! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0