Snowday? We Can Always Hope

Igår så gick jag Katie, Annie och Kaylee i min franska klass och kollade på Save heaven på Bio, OTROLIGT bra film! Alla svenska kompisar och andra läsare, när den kommer till Sverige måste ni se den! Vill åka till North Carolina nu på semester också haha ;) Sedan så gick vi och åt breakfast for dinner at IHOP och vad äter man inte där om inte pannkakor (IHOP = internationell House of Panncakes) Sedan så bestämde jag, Katie och Annie oss för att åka och prova prom dresses, dock så blev det mest andra klänningar för mig och jag ÄLSKAR macy’s!! I Sverige har jag ofta problem med att hotta klänningar som passar mig men här så var det så många som var så fina så jag ville köpa de alla men eftersom varje klänning kostade ca, motsvarande 400kr så blev det en (kläderna är nästan lika dyra som Sverige här) haha men vi ska till Macy’s igen när vi åker till Chicago på torsdag så kanske det blir en till då! Jag köpte i vilket fall den blå med det gula bältet, den är så fin i verkligheten! Annarshar jag bakat bröd och det har snöat jättemycket här idag, och de senaste dagarna, en vecka sedan var det ingen snö och fint väder så alla hoppas på en SNowday imorgon vilket jag och min värdmamma inte tror kommer hända (vill ju inte få upp mina förväntningar) så för min del så ringer klockan imorgon 5.20 och då blir det att gå upp och åka till skolan för att träna, i kylan, Ipoden visar att det ska vara -14 grader den tiden…. See ya!

Kommentarer
Postat av: Josse-se-se-fine

Åh vad fin du är! Skitsnygg i håret! Och btw den vita klänningen va jätte jätte fin ;) och kan ju tillägga att jag bara är liite avundsjuk på att du får åka till Chicago ;)<3

Svar: Tack!! :) mamma gillade också den vita klänningen så får väl försöka hitta den i Chicago! haha Yeah, I am so excited + I miss school! ;) Love ya <3
Jenny Biesèrt

2013-02-25 @ 20:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0