Fråga: Letterman jacket

Fråga: Hej :) Jag undrar hur storlekarna är på varsity jackets..? Jag ska beställa min men min skola har inga provexemplar att prova så jag vet inte riktigt hur det ska gå.. haha! :) Tacksam för svar! Svar: Min jacka är en S, jag provade min i en affär där jag köpte den och där hade de inte XS vilket jag troligtvis hade tagit i så fall. Jackan är lite stor men det gör inte så mycket och de flesta tjerjerna i laget tror jag har small också och de är antingen aningen längre eller lika långa som mig. Jag är 170 cm (neeejjjj, varför skrev jag det, ligger i sängen, 1h efter inlägget var skrivet och kom just på vad jag skrev, jag är inte 170 utan 163, bra Jenny, bra självförtroende, haha vad är det med mig?) ;) :) I vanliga fall har jag antingen XS eller S i kläder men som sagt så gör det inget om den skulle vara lite stor när det gäller den sortens jacka :) Hoppas det hjälpte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0