eehhh...suprise!

Så igår när jag gick och lade mig hade jag fått feber och när jag vaknade upp imorse hade jag fortfarande lite men bestämde mig för att gå till första lektionen då det var den enda jag skulle missa något i och eftersom ALLA går till skolan när de är sjuka här i USA så var det helt ok att gå. Innan skolan så träffades vi dock i en kaffeaffär där vi överaskade Krista som fyllde 16, den stora åldern här i USA. Så värst många dök dock inte upp då de flesta dock var upptagna och i brist på folk så blev det ett ganska dåligt, lamet överraskande. Kände mig väldigt dålig under speech men direkt efter det så åkte jag hem och min snälla värdmamma åkte och köpte näsdroppar åt mig. Hemma har jag nu under hela dagen kollat på ett avsnitt av Grey’s Anatomy, kollat på filmen ” the perks of being a wallflower” såååå bra, läst i min Huckleberry Finn bok och gjort mina ACT vocab. Har lärt mig ett ord där som inga av mina amerikanska vänner kan, men det kan jag den svenska utlänningen! Haha Gissa om jag kommer att börja använda det mycket nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0