ALMOST a Snowday

Men nära skjuter ingen hare! Idag har jag varit i USA i 200dagar! Och det firar vi med att gå upp 5.20 för att bli körd av en snäll värdmamma till morning practice at 6! När jag var i badrummet hörde jag dock telefonen ringa 5.25 och då tänkte jag, det måste vara något om en snowday för vem ringer så tidigt! Jag var halvt rätt, vi fick late start så skolan började 9.30 och det var ju chill, om man inte hade träning innan skolan så vi åkte till skolan och när jag kommer dit så är ingen där så jag försöker ännu en gång att kontakta Emily som denna gång svarar och säger, ”men vi har inte träning idag, Coach Saunders smsade ju oss igår” ett sms som av misstag inte inkluderade mitt namn på group message listan. Men jag åkte hem igen och lyckades somna igen och det blev trots allt två timmar till! Lektionerna idag var så onödiga dock för eftersom det är måndag så har vi alla men kortare lektioner men på grund av late start blev varje lektion 36 min! vi hann inte göra någonting på den korta tiden och alla tyckte att vi skulle ha fått en riktig snow day istället! ;) So did I! På träningen så bad min Coach mig om ursäkt 100gånger, jag menar 100 gånger haha :) men hon sa att bara för att jag kom till skolan så har jag nu rättighet att skippa en morgonträning under säsongen! Haha det kan ju alltid vara bra att ha! ;)
I have been told that our school sometimes are called the vanilla vally because 99% are white and that it is the school were most of the rich kids go, therefor I found this on a facebook page called Fossil memes, so NO, I didn't create the picture! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0