Wednesday

Igår i speech hade vi debate, en debatt som vi hade pluggat för och sånt och debatten som jag var i gällde ”animal testing should be banned” jag och min partner var affirmative, du håller med, vilket var bra då hon är vegan, äter inget som har någonting med djur att göra, sså inte kött (dahh, of course) mjölk, ägg, godis som innehåller gelatin, mjölkchoklad eller vanlig glass!!!! Och inget bröd eller muffins som innehåler mjölk eller grädde elle whatever!  Vi vann i alla fall! Wiho! Det andra laget använde nobelpriset som källa dock, så kände mig lite stolt över att vara svensk då!  Sedan i foods så skar jag av halva tummen, okey inte riktigt sant kanske men rätt så djupt skar jag mig när jag rengjorde en rund sak med vass kant så blodet flödade i början, men det var inget som lite plåster och en plasthandske kunde fixa så jag fortsatte att diska sakerna, lite försiktigare dock. Min lärare frågade mig om jag var freaked out av blod, nej svarade jag ;).Dock så fort jag använde handen utan att tänka på det när jag inte har plåster så börjar jag blöda lite ordentligt igen (så mycket som man kan blöda från en tumme utan att man förblöder eller värsta vattenfallet med stor pöl på golvet dvs) Denna stackars tummen har varit med om mycket! Det var samma tumme som jag skar av halva ovansidan med rakhyveln i Nebraska  i vintras….hehe ;) min Foods teacher är superbra! Hon vet alltid när jag har varit och tävlat, hon visste direkt hur jag hade presterat i Simplot i februari och i måndags sa hon, ni gjorde ju bra ifrån er i Kansas! Och så pratade hon lite om Kansas med mig igår! Sen under lunch gjorde vi massa planer för prom, eller åtminstone jag gjorde det men alla höll med! Vi ska fixa oss i vårat hus och sedan ta kort vid dammen 200m härifrån och sedan ska vi åka och äta på (?) Olive Garden, italienskt som jag aldrig har smakat men ska var agott! Sedan ska vi åka till Prom (typ en timme) och sedan åka hem och byta  om (Katie berättade för mig att ingen har på sig prom klänningar på after prom) och sedan antingen köpa glass (ett förslag somingen vet om, än dvs!) eller bara åka hem och så ska vi ha en birthday sleepover för dagen efter är det min födelsedag! Och då ska vi gå till Ihop till frukost! Yummi! Vi är ett helt gäng, Jag, Katie, Maggie, Annie, Marisa, Katie Martin, Asia, Aisas kompis som är i min franskklass och sedan vid after prom så joinar Kaylee oss och ska var med på sleepover och allt!  Jag har nu dessutom en prom klänning! Emily tog med sig alla sina gamla homecomming klänningar och en av dem var såååå fin men alla var korta och då kommer Merritt på att hon har en lång klänning i sin bil som deras kompis Abbie som flyttade till Schweiz med sin familj i sommras hade lämnat åt dem så nu har jag en full ut prom dress! Den är typ laxrosa så nu får jag ligga och sola i helgen så att jag blir brun så att jag inte ser ut att vara samma färg som klänningen! ;)

Me and Kaylee för två veckor sedan! Gosh, tiden går fort, vad jag låter gammal!

Kommentarer
Postat av: Josse-se-se-fine

Färgat håret? Ser ljusare ut. Och skitsnyggt! Hel ditt gäng kan ju hälsa på i Sverige ;) haha Skype snart!<3

Svar: haha, slingade det i julas så det var ju ett tag sedan! ;) men du vet kanske för solen, för vissa dagar har vi ju mycket av det som idag!! OH JA!!!! <3 <3
Jenny Biesèrt

2013-04-26 @ 18:18:40
Postat av: Mr Linus

Är det din tumme som vet när du presterat;)

Svar: haha, oj, har fixat det, la till en mening senare haha ;)
Jenny Biesèrt

2013-04-27 @ 22:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0