SCHOOL RECORD!

Vår coach sa till oss igår att om vi springer under 9.45 så kommer vi nästan helt garanterat att ta oss till State (topp 18 lagen går dit) hon sa även att vår 4x800m är den mest talangfulla och bästa som Fossil någonsin har haft och idag i meetet som började så tidigt som 11 så vi slapp nästan hela skolan så fick vi till en 9.38 och vann!!! Vilket också är skolrekord med sex sekunder! Dessutom  så sprang jag och Ashley helt ensamma  och fick inte dåliga tider men mycket bättre kan vi och med denna tiden så är vi just nu antingen 4 eller 5 i state! Och det är bara några få sekunder upp till den bästa tiden så om vi jobbar hårt nu sista tre veckorna så kan vi kanske göra riktigt bra ifrån oss i State! Min split var en 2.25 så bästa spliten hittills i alla fall och det går framåt! Efteråt så kom huvud coachen (han som alltid ska skicka hem mig) och kramade om oss alla i en enda stor grupp kram! Så när de uppdatera skolrekorden på hemsidan så kommer mitt namn att stå där! Efter loppet mådde jag jätteilla, börjar bli som en vana här i USA, och höll på att spy men jag klarade mig och som tur var var det 4 timmar mellan mina lopp för senare hade jag open 800m och då fick jag till 2.25.07 viket är okey, men bättre kan jag! Tjejerna vann hela meetet och killarna kom två! Jag sa till Emily och Merritt att jag kommer sakna dem så mycket och att få springa 4x800m med dem och de sa att de ville inte att jag skulle åka hem och jag var ”an angel that was send from Sweden” för vi kommer aldrig att vara så bra som året när jag är här för nu har vi 4 bra 800m löpare och detta är året som vi kan prestera på State! Men vi håller på att fixa lite nu med adoptionspapprena här nu veti! ;) hehe Men nu nä råret går mot sitt slut vill jag åka hem allt mindre och mindre, men jag antar  att det är hur det ska vara….men missförstå mig inte, Jag älskar er i Sverige också!

Efteråt så åkte jag med Katie till Dairy queen och köpte glasssssss, bäst! Dock så blandade de alla smaker i samma maskin istället för att blanda med skeden som de gör med McFlurryn på MCdonalds så jag bad om att få glassen oblandad eftersom jag inte tål jordnötter och det ledde till mer glass istället…. Hehe ;)

 

Imorgon skulle jag egentligen gå och shoppa med Kaylee men hon blev sjuk så ska troligtvis gå och shoppa med Emily och Merritt istället! Prom , here I come!

 
WE ARE GOING TO STATE!!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad häftigt!!!!! Så grymma!!!

Svar: JAAA! Tack! :D
Jenny Biesèrt

2013-04-27 @ 21:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0